iOS 8.4.1 برای تمام ابزارهای تحت پوشش ارائه شد

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



iOS 8.4.1 برای تمام ابزارهای تحت پوشش ارائه شد

 

روز گذشته اپل نسخه‌ی 8.4.1 از سیستم‌عامل iOS را برای تمام آیفون‌ها، آيپدها و آیپادهایی که از iOS 8 پشتیبانی می‌کنند، ارائه کرد. در این نسخه از سیستم‌عامل موبایلِ اپل، تمرکز بر روی رفع حفره‌های امنیتی و مشکلات گزارش شده، بوده است.

اپل سیستم‌عامل iOS 8.4.1 را برای گوشی‌ها و تبلت‌های تحت پوشش iOS 8.4 ارائه کرد. تغییرات ایجاد شده در نسخه‌ی 8.4.1 به بزرگی و وسعت آنچه در نسخه‌ی 8.4 شاهدش بودیم نیست و بیشتر بر روی رفع مشکلات نسخه‌ی قبلی تمرکز شده است.

اپل در نسخه‌ی ۸.۴ از iOS پشتیبای از سرویس جدید Apple Music را افزود اما در نسخه‌ی ۸.۴.۱ تمرکز بر روی رفع مشکلات گزارش شده در باره‌ی این سرویس و همچنین بهبود عملکرد سیستم بوده است. به این ترتیب تغییرات ایجاد شده در نسخه‌ی جدید iOS به سادگی قابل مشاهده نیستند و احتمالا تنها کاربرانی که از سرویس اپل موزیک استفاده می‌کنند متوجه‌ی آن‌ها خواهند شد.

از جمله مشکلاتی که در این نسخه رفع شده‌اند می‌توان به حل مشکل فعال نشدن کتابخانه‌ موزیک‌های iCloud، عدم نمایش دکمه‌ی اضافه کردن موزیک‌ها در شرایط خاص و چند مورد دیگر که همگی مربوط به استریم موسیقی در اپل موزیکهستند، اشاره کرد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید